Längtar

 
Torsdag kväll
 
Tillbakablick på veckan
 
 
Måndag .. mammavecka = lycka för mig .. gammal bild när Jonkan var liten.
 
Saknar den tiden med ett sting i hjärtat mellan varven. Tiden svischar förbi och jag - vi med den.
 
 
Jag har spenderat tid med Lillemor denna vecka ( bild från i somras på oss <3 )
 
Lillemor frågade mig igår: Vad vill du Anna?
 
Jag svarade: jag vill leva i nuet. 
 
 
Fina vänner är ett måste för mig när allt är så intensivt i mitt liv.
 
 
Jag har spenderat tid med min vackra Inga .. 
 
Hälsingemo .. vackra omgivningar .. vänner .. lekande hundar .. skratt .. bara andas.
 
 
Min Jenny .. skratt, förtrolighet och varandet när det är som bäst. 
 
Balsam för själen.
 
Annars då?
 
3 bästa arbetsrelaterade händelser denna vecka:
 
1. Bolagsbildning
2. Planeringen av En dag för alla
3. Nya bollar i rullning för det projekt jag har riggat & arbetat så hård för under hela 2013.
 
 
Nu är jag trött .. längtar efter helg,
 
Jag har förtjänat ledigheten.
 
K // Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0