Vara ifred

 
Efter en intensiv vecka som denna behöver jag :
 
 
SOVA!!!
 
 
 
 
 
 
Jag behöver också något vackert .. som bara berör mig.
Skapa något som jag blir barnsligt lycklig över .. som är Annigt och fiiiiiiiint!
Då åkte nya servetter och söta pärlemorhjärtan med mig hem idag .. vi får se vad jag hittar på med detta rosa, romantiska och Anniga.
 
 
 
 
 
Som avslut denna fredag ..
 
På facebook skapades en ny sida i tisdags:
 
( https://www.facebook.com/pages/Anh%C3%B6rigcaf%C3%A9-S%C3%B6derhamns-Beroendecenter/244300392406765 )
 
Det är 

Anhörigcafé Söderhamns Beroendecenter

 
Jag vill be er att sprida,dela och gilla denna sida så mycket ni bara kan.
 
Varför?
 
Därför att:
 
det är en oerhört viktig del för många människor att få ta del av. Mötet med andra som vet hur det känns.
I verkligheten här och nu.
 
Det handlar om människor som lever i nära relation till missbruk.
 
Det är en fruktansvärd resa att behöva göra - att stå vid sidan av och uppleva missbruket på nära håll. Att se någon du älskar gå under i missbruk är en sorg som inte går att översätta med ord.
Ibland måste vi göra medvetna val som att bryta med den som missbrukar för att överleva själv och det är en sorg som jag inte önskar någon person att uppleva.
 
Det valet är lika lätt som att be någon om att sluta upp med att andas.
 
DÄRFÖR, behöver vi ett Beroendecenter med människor som arbetar med detta.
 
Som anhörig behövs ett ställe att få gå till och träffa andra människor som vet hur ont det gör.
 
Som vet vad det handlar om.
 
Som förstår vad lida betyder när livet är som grymmast.
 
 
 
Ni vet .. tillsammans står vi starkare - speciellt när vi bryr oss:
Om varandra <3
 
Kärlek till er  // Anna
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0