Återhämtning


Nyfiken & glad Anna på väg ut genom dörren imorse. Förväntansfull.

Idag åkte vi & besökte raukastenar. Mäktigt, vackert & en magisk upplevelse.


Jag satte mig med fötterna i vattnet längs stråket av raukasten & mediterade. Känsla. Vinden i ansiktet, ljudet från vattnet. Ett med nuet. Tiden stannade upp & jag med den. Frid i sinnet.

Ja, efter den utflykten var det matdags. Jag sa till Sara att är en på Öland måste en testa nationalrätten: kroppkakor med lingonsylt. Jag tyckte att det var en okey måltid. Men ärligt så gillar jag mammas Pitepalt mycket mer 😉

Vi intog måltiden på vårt hotell, Drottning Victorias vilohem. Det är SÅ vackert här.








Nu blir det en liten vilostund innan vi letar oss ut i nattvimlet.

Jag verkligen älskar Öland & den återhämtning jag finner här. ❤️

Kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0