Vad vi gör det till

Torsdagkväll hemma hos mig. 
Jag känner tacksamhet.
Förra veckan upplevde jag en känsla av att vara vilsen. 

Balans.

En tids ledighet och reflektion förde mig tillbaka till livet igen.

Det är egentligen så enkelt.

Fyll livet med skratt & glädje, ni vet .. vi bestämmer helt själv vad vi vill ha i våra liv men framförallt kan vi välja hur den yttre världen får påverka oss.



Vänskap .. 3 timmar av skratt = glädje.

Umgänge med människor vi älskar = feelgoodboost.


Min son= kärlek, kärlek,kärlek!



Äta gott= njuta av tillvaron.



Skapa = kreativitet är balsam för själen.


Jag är skaparen av mitt eget liv & min egen lycka. Jag väljer att fylla mitt liv med människor, stunder & tid som ger mig livskvalité. Jag vet vad jag vill ha & jag tar in det i mitt liv.


Ödmjuk för att jag varje sekund får & kan ta del av det.

Här & nu händer det. Bara vi stannar upp och tar tillvara på det vackraste vi har: livet ❤️

Kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0