Värdskap i världsklass


Solsken, strålande solsken .. så var vädret när jag kom och så är det när jag åker. Hotelldirektören kom till vårt bord vid frukosten och sa att vi fick stanna hela dagen om vi vill. Jag sa att jag älskar stället - att miljön formligen skriker Anna överallt. Känner mig hemma. Vackert överallt där mina ögon ser. Då berättade han att hotellet ägs av en kunglig fond och att det finns ytterligare en villa på området som har bevarats i originalversion - ett hus som svenska Akademien hyr 5 månader per år och om vi vill får vi gå in och se. Vilket värdskap! Vilket fantastiskt sätt att möta upp kunder på. Nyfikenheten i mig väcktes direkt, jag vill bli berörd .. känna tidens vingar. Igen.



Min frukost. Fil med honung, russin och kanel. Ost och frukt. Te. Just love it!

Drottning Victoriad vilohem. Jag verkligen rekommenderar detta ställe. Varmt & välkomnande.
Helt fantastiskt!
Kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0